כניסה לתפקיד חדש

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

מאמרים > כניסה לתפקיד חדש

ריכזתי עבורכם רשימה של נושאים שכדאי לכסות עם הכניסה לתפקיד ניהולי חדש:
1. כניסה "טכנית" לתפקיד חדש: הרשאות, גורמי מייל, סביבת עבודה (משרד, מחשב, כסא…), אמצעי תקשורת, כרטיס ביקור ועוד.
2. ייעוד הגוף שאנחנו עומדים בראשו. מהו? מהן ציפיות ההנהלה? כיצד משתלב בייעוד הארגון כולו? ראה בהרחבה: חשיבות הייעוד ודוגמאות.
3. התוצרים שאנחנו מייצרים (מוצר, שירות וכו'). מהם? כיצד נמדדים?
4. חברי הצוות. מי הם? מה מאפיין אותם (מקצועית ואישית)? הישגים, חוזקות, חולשות, צרכים. חשוב לקיים שיחה אישית בהקדם האפשרי.
5. תהליכי עבודה בחברה, ואיך הצוות שלי משתלב בתהליכים אלו.
6. ממשקי עבודה של הצוות: מי הם? מה הם דורשים/מספקים? להקפיד על פגישות אישיות להיכרות.
7. תהליכי עבודה בתוך הצוות, מנגנונים ורוטינות.
8. תוכנית העבודה הנוכחית של הצוות. על איזה פרוייקטים אנחנו עובדים? מהן ההתחייבות לעתיד?
9. סטטוס פרוייקטים עכשווי. מה מצב הפרוייקטים? במה דחוף לטפל ראשון?
10. כלי עבודה בשימוש הצוות, כלי עבודה ניהוליים ופלטפורמות ניהול הידע.
11. תחקירים ואירועים מכוננים מהעבר: ברמה הצוותית ופרוייקטי עבר.
12. נהלים שצריך להכיר (מזווית המנהל): משאבי אנוש, גיוס, תהליכי משוב פורמליים וא-פורמליים, נהלי בטחון, כספים, רכש ועוד
13. ידע ומיומנויות שחסרים לי כמנהל. אילו פערי מידע נוספים כדאי להשלים? איך כדאי להשלים אותם? ראה בהרחבה: תפקידי המנהל.
14. כיווני התפתחות אסטרטגיים של הצוות. חזון הצוות. האם קיים? מהן הציפיות והצרכים של הסביבה? רצוי להמתין זמן מה לפני שעונים על שאלה זו, ולבחון אותה מחדש כל פרק זמן.
ישנן מגוון דרכים לאסוף מידע על הנושאים הללו: המנהל שלי, מנהלים נוספים מעליי, שותפי תפקיד, אנשי משאבי אנוש, רכש, לקוחות והאנשים הכפופים אלינו ישירות.
רוצה לדעת עוד? להתחיל לנהל ברגל ימין.
ולעוד קפיצת מדרגה ניהולית: סודות הניהול האפקטיבי.

הציצו בקטלוג ההרצאות למנהלים המעודכן.
פרטים נוספים למעוניינים באימון אישי.
לקבלת כל פוסט ישירות למייל: לחצו כאן.
עקבו אחריי ב- YouTube Linked-in  logo-wordpress

מיכאל שורץ
להרשמה לרשימת התפוצה:

מאמרים אחרונים באתר:

מנהיגות בצל הקורונה

מהי מנהיגות?מנהיגות היא היכולת להוביל שינוי הסתגלותי. שינוי שקורא תיגר על הרגלים קיימים. השנה, ל"אחרי החגים" יש משמעות אחרת לחלוטין

קראו עוד »

סדנת ניהול קונפליקטים

מטרות: בסיום הסדנה, המשתתפים: א. ידעו לזהות מצבים קונפליקטואליים במציאות הפרויקטלית הארגונית. ב. יכירו סגנונות שונים לטיפול בקונפליקטים. ג. יוכלו

קראו עוד »