לנהל את המנהל

הרצאות וסדנאות > לנהל את המנהל

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

רקע
1. מה המנהל שלי רוצה? מה ישמח אותו?
2. במה אנחנו שונים ומהם קווי הדימיון המשותפים?
3. באילו כלים להשתמש על מנת לגשר על פערים ולמנוע אי-הבנות?
4. כיצד עליי להתנהג על מנת להשיג מקסימום הצלחה (בראי המנהל) לצד מימוש עקרונותיי האישיים והמקצועיים?
שאלות אלו תופסות חלק משמעותי בחיים המקצועיים שלנו, ועליהן נענה בסדנה זו.
דרכי הפעולה והכלים הפרקטיים שיוצגו יוכלו לשמש גם במערכות יחסים ארגוניות נוספות עם עובדים ישירים וקולגות.
מטרות הסדנה
1. תקשורת בינאישית ככלי מרכזי בשביעות רצון המנהל ומיצוי היחסים
2. יכולת זיהוי הפערים בין המצוי לרצוי והתמודדות עימם אל מול המנהל
3. קיום מערכת יחסים בריאה, פתוחה – התוודעות למאפיינים הקבועים במערכת יחסים זו וביטויים בשטח
הסדנא תלווה בתרגילים אישיים לצד תיאוריה ופרקטיקה בגובה העיניים.
משך הסדנה: יום (8 שעות).
ניתן לחלק את הסדנה ל 2-3 מפגשים.
קהל יעד: מנהלים בכל הרמות.
נושאי לימוד
1. חשיבות המנהל בחיינו.
2. מהי שביעות רצון המנהל?
3. מיומנויות בניהול כלפי מעלה.
4. מקורות השפעה שונים ושימוש בהם מול המנהל.
5. סגנונות תקשורת וניהול: זיהוי סגנון עצמי, זיהוי סגנון המנהל.
6. דרכים אופרטיביות להתמודדות עם כל סגנון.
7. מאפיינים של "מנהלים קשים"
8. התמודדות עם "מנהלים קשים"
9. כללי מפתח להתמודדות עם מנהלים
10. טכניקות הקשבה למנהל ככלי למיצוי הקשר
11. תכנון המפגש עם המנהל.
פוסטים קשורים מהאתר:
1. מה המנהל שלי רוצה ממני?
2. לקרוא את המנהל שלי באמצעות הנדסה לאחור

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר:

הרצאות וסדנאות נוספות:

סדנת ניהול קונפליקטים

מטרות: בסיום הסדנה, המשתתפים: א. ידעו לזהות מצבים קונפליקטואליים במציאות הפרויקטלית הארגונית. ב. יכירו סגנונות שונים לטיפול בקונפליקטים. ג. יוכלו

קראו עוד »