האם יש משמעות לנהל שינויים כשהדרישה באה מהמנכ"ל?
כיצד נמנעים מלגלות שינויים בשלב מאוחר מדי?
האם ניתן לוודא שלא יהיו שינויים שלא בידיעת מנהל הפרויקט?
על כך ועוד – בסרטון הבא (מתוך הרצאה שהעברתי באחד הארגונים):
https://www.youtube.com/watch?v=F3Vf1w0lsOo
נקודות הכשל המוצגות בסרטון:
1. זיהוי הצורך בשינוי בשלב מאוחר מהאפשרי.
2. שינוי שנדרש מההנהלה הבכירה היוצר אפקט של "המלך אמר".
3. מאשרים כל שינוי בנפרד ולא רואים את התמונה המלאה.
4. עיוות בהערכת ההשפעה.
5. שינוי שמתרחש ללא ידיעת מנהל הפרויקט.
6. חוסר הבנה / ידיעה לגבי ההחלטות שהתקבלו.
נקודות אלו נדונו בהרחבה בפוסט שפורסם לפני כשנתיים על: נקודות כשל אפשריות בניהול שינויים.
רוצה לדעת עוד? להתחיל לנהל ברגל ימין.
ולעוד קפיצת מדרגה ניהולית: סודות הניהול האפקטיבי.
להפוך תהליך של תחקיר לחוויה ארגונית
אנחנו בתקופה של וועדות חקירה ובדיקה: אסון מירון, בריחה מכלא גלבוע, פרשת צוללות, פרשת NSO, ירי על כוחותינו בצה"ל ועוד.נכון. יש
