סדנת משוב והערכת עובדים

הרצאות וסדנאות > סדנת משוב והערכת עובדים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

רקע ומטרות הסדנה
מתן משוב לעיתים מרתיע מנהלים בשל החשש להעביר ביקורת למישהו אחר. אולם, מדובר בכלי מהותי לפיתוח העובדים ולשיפור בתפקוד הצוות. משוב אפקטיבי הוא משוב שתורגם לשינוי התנהגותי רצוי.
מטרת הסדנה היא מתן כלים פרקטיים למתן משוב בשילוב התנסויות המובילות לתחושת מסוגלות. כך יוכל הארגון להשיג שינוי בדפוסי עבודה ולשפר את ביצועיו לקראת תוצאות טובות יותר.

עקרונות העבודה בסדנה
בסדנה נשלב שלושה צירי למידה:הקניית
1. בסיס ידע תיאורטי ומושגי במודלים ותהליכי משוב.
2. בניית ארגז כלים יישומי למתן משוב אפקטיבי.
3. התנסות מעשית ותרגול באמצעות סימולציות.
שילוב צירים אלו מבטיח הפנמת הידע והכלים לצד בניית תחושת מסוגלות אישית החיוניים לעמידה במטרות הסדנה.
כחלק מההכנה לסדנה, תתקיים שיחות הכנה טלפוניות למיקוד צרכים ודוגמאות.

הנושאים בסדנה:

  • מהו משוב אפקטיבי?
  • הצבת יעדי שיפור לעובדים.
  • כיצד להתכונן לשיחת המשוב?
  • ניהול שיחת המשוב.
  • סיטואציות מאתגרות במתן משוב וההתמודדות איתם.
  • כללים לקבלת משוב.
לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר:

הרצאות וסדנאות נוספות:

סדנת ניהול קונפליקטים

מטרות: בסיום הסדנה, המשתתפים: א. ידעו לזהות מצבים קונפליקטואליים במציאות הפרויקטלית הארגונית. ב. יכירו סגנונות שונים לטיפול בקונפליקטים. ג. יוכלו

קראו עוד »

מדדים ככלי ניהולי

מטרות הסדנה: 1. יצירת בסיס ידע תיאורטי ומושגי לחשיבות המדדים בניהול. 2. הקניית כלים פרקטיים להגדרת מדדים ולמעקב ובקרה עליהם.

קראו עוד »