ניהול ובקרה על תוכנית העבודה

הרצאות וסדנאות > ניהול ובקרה על תוכנית העבודה

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

בניית תוכנית עבודה היא אתגר לא קטן. אבל האתגר האמיתי מתחיל רק אחר-כך:
– כיצד אני יודע שהתוכנית מתקדמת כצפוי?
– מה יכול להשתבש?
– אילו כלים יש לי על מנת לבצע בקרה על תוכנית העבודה?
על שאלות אלו ועוד נענה בהרצאה זו.
מטרות הההרצאה:
1. יצירת בסיס ידע תיאורטי ומושגי לחשיבה פרויקטלית לניהול תוכניות עבודה.
2. הקניית כלים פרקטיים למעקב ובקרה אחר תוכניות עבודה.

במהלך הסדנא נכיר את המושגים המשמשים לתכנון, ניהול ובקרה של תיק פרויקטים ונעבוד בצוותים כדי להגדיר את תיק הפרויקטים של הארגון ולהתאים אותו לאסטרטגיה הארגונית, לבחון את הכלים הרלוונטיים לניהול הפרויקטים השונים, ולהכיר את אמצעי הבקרה הנדרשים לדרגי ניהול שונים בארגון.

נושאים:
1. מטרות תוכנית העבודה.
2. עקרונות בתכנון יעדים ומטרות.
3. מעקב ובקרה אחר יישום תוכניות עבודה:
4. סוגי מדדים ועקרונות להגדרתם.
5. שיטות בקרה ומעקב בניהול פרויקטים ותוכניות עבודה.
6. טעויות נפוצות בניהול הבקרה הפרויקטלית.
7. סוגי התמודדות עם פערי תכנון מול ביצוע.
8. דיווח מצב לבעלי העניין בפרויקט: עקרונות, תהליכים ותבניות.
9. סיכום: ארגז הכלים למנהל תוכנית העבודה.

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר:

הרצאות וסדנאות נוספות:

סדנת ניהול קונפליקטים

מטרות: בסיום הסדנה, המשתתפים: א. ידעו לזהות מצבים קונפליקטואליים במציאות הפרויקטלית הארגונית. ב. יכירו סגנונות שונים לטיפול בקונפליקטים. ג. יוכלו

קראו עוד »

מדדים ככלי ניהולי

מטרות הסדנה: 1. יצירת בסיס ידע תיאורטי ומושגי לחשיבות המדדים בניהול. 2. הקניית כלים פרקטיים להגדרת מדדים ולמעקב ובקרה עליהם.

קראו עוד »