ניהול ובקרה על תוכנית העבודה

הרצאות וסדנאות > ניהול ובקרה על תוכנית העבודה

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

במהלך הסדנא נכיר את המושגים המשמשים לתכנון, ניהול ובקרה של תיק פרויקטים ונעבוד בצוותים כדי להגדיר את תיק הפרויקטים של הארגון ולהתאים אותו לאסטרטגיה הארגונית, לבחון את הכלים הרלוונטיים 

נושאים:

1. מטרות תוכנית העבודה.
2. עקרונות בתכנון יעדים ומטרות.
3. מעקב ובקרה אחר יישום תוכניות עבודה:
4. סוגי מדדים ועקרונות להגדרתם.
5. שיטות בקרה ומעקב בניהול פרויקטים ותוכניות עבודה.
6. טעויות נפוצות בניהול הבקרה על תוכנית העבודה.
7. סוגי התמודדות עם פערי תכנון מול ביצוע.
8. דיווח מצב להנהלה הבכירה: עקרונות, תהליכים ותבניות.
9. סיכום: ארגז הכלים למנהל תוכנית העבודה.

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר:

הרצאות וסדנאות נוספות:

סדנת ניהול פרויקטים בגובה העיניים

הסדנה מיועדת לעובדים ומנהלים הנדרשים להוביל תהליכים, משימות ופרויקטים כחלק מעבודתם השוטפת.
מטרת הסדנה היא להקנות למשתתפים את בסיס הידע בניהול פרויקטים, לשפר מיומנויות ניהול רלוונטיות, לתת כלים פרקטיים ולפתח תחושת מסוגלות. להמשיך לקרוא

קראו עוד »

סדנת ניהול קונפליקטים

מטרות: בסיום הסדנה, המשתתפים: א. ידעו לזהות מצבים קונפליקטואליים במציאות הפרויקטלית הארגונית. ב. יכירו סגנונות שונים לטיפול בקונפליקטים. ג. יוכלו

קראו עוד »